2010年4月29日 星期四

haiz~
昨天,
哭了很多次~
今天在学校差点哭出来~
不知道为什么~
唉~
today,
very funny lo~
laugh until cant stop~
somebody fightin in the class,
then Mr. Yip,
came in,
then said many many道理2 us
then when he said in chinese,
he said渡(第四声)书,
haha~
then 我一直憋笑,
then he asked me "y u laugh"
then i cant said tat u 渡书is 读书
then i jus calm down,
when he went out,
we all laugh n laugh,
then the Mr ooi oso said like tat,
then i laugh until cant stop at all~
haha~
2day,
really is a funny day,
不过,
心情还是一样,
一点都没有变,
超伤心!
haiz~
不知道怎样办。
突然,
觉得我真的是很没有用。
从来就被人看好,
常被人看衰!
没有人知道真正的我,
没有人看到我的才华,
真的没有人看重我,
常轻视我~
常忽略我~
我哭,
也没有人会安慰~
haiz~

0 评论:

張貼留言